Jumaat, 2 Februari 2018

IDEA UNTUK PELAPIK BUMBUNG KERETA

keadaan dan rupa dalaman bumbung kereta aku
lampu kat bumbung ni dah lama takada
koyak dah bumbung ni

Aku ada idea untuk bagi cantik bumbung ni.. Idea ni bukan milik aku.. Tapi inspirasi yang aku dapat dari Google hehehe.. Aku tengok ada orang hantar kedai aje.. balut dengan leather atau PU leather.. CANTIK.. tapi aku lebih tertarik dengan idea BALUT BUMBUNG GUNA KAIN SELIMUT.. hahahaha..
Macam ganjil bunyinya... tapi melihat hasil yang mereka buat macam tertarik pulak

kredit to GOOGLE dan facebook My works-LCI
kredit to GOOGLE dan facebook My works-LCI
kredit to GOOGLE dan facebook My works-LCI

CANTIKKAN? semuanya cuma guna kain selimut aje.. Murah kainnya..  kalau pandai cari dalam harga RM10 ke RM20 pun boleh dapat.

Yang pasti.. kalau guna kain jenis ni murah.. murah dan cantik itu pasti...

Kalau hantar kedai aku tanya hari tu dalam lebih kurang RM400 hingga RM500 aje untuk bumbung dan door panel...  tapi aku rasa ini harus jadi projek DIY aku..

Kena google cara nak bukak bumbung nih... 

Nak kena pi survey kat kedai.. nak cari selimut corak yang lawa untuk kereta aku.. cadangnya nak cari selimut doraemon.. huhuhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan